අත්‍යවශ්‍ය සේවාවන්ට පිවිසීම සම්බන්ධ පැමිණිලි දැනුම් දිමට ක්ෂණික ඇමතුම් අංකයක්

0
අත්‍යවශ්‍ය සේවාවන්ට පිවිසීම සම්බන්ධ පැමිණිලි දැනුම් ක්ෂණික ඇමතුම් අංකයක්

අත්‍යවශ්‍ය සේවාවන්ට පිවිසීම සම්බන්ධ පැමිණිලි දැනුම් ක්ෂණික ඇමතුම් අංකයක්

අත්‍යවශ්‍ය සේවාවන්ට පිවිසීම සම්බන්ධ පුරවැසි පැමිණිලි පහසු කිරීම සඳහා අත්‍යවශ්‍ය සේවා කොමසාරිස් ජනරාල් කාර්යාලය විසින් 1904 ක්ෂණික ඇමතුම් අංකයක් (කෙටි අංකයක්) හඳුන්වා දී තිබෙනවා.

අත්‍යවශ්‍ය සේවා කොමසාරිස් ජනරාල් කාර්යාලය විසින් එම දුරකථන අංකය හඳුන්වා දී තිබෙන්නේ.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com